Što su pretplatničke narudžbe, odnosno pretplata?
Naručivanjem pretplate automatski ćemo ti slati i naplatiti odabrane proizvode po sniženoj cijeni u intervalu koji je naveden na proizvodu, sve dok ne otkažeš pretplatu.
Kada dođe vrijeme za ponovno naručivanje odabranih proizvoda, naš sustav će automatski kreirati narudžbu i obavijestiti te o slanju narudžbe, a mi ćemo poslati proizvode na tvoju adresu.
Sklapanjem pretplate obvezuješ se platiti minimalno dvije narudžbe (tj. jednu u trenutku sklapanja i još jednu narednu narudžbu), a nakon toga možeš otkazati pretplatu u bilo kojem trenutku.
Zašto bi to itko želio?
U dvije riječi - popusti i pogodnosti. Biti pretplatnik u Malinci jeftinije je nego kupovati proizvode iz redovne ponude - cijena pretplate na proizvod niža je od redovne cijene ovog proizvoda. Osim toga, pretplata na Malincine proizvode vrlo je praktičan izbor - ne moraš se vraćati na web stranicu, te se ne moraš više brinuti da ćeš ostati bez omiljenih Malincinih proizvoda.
Pogodnost koju ostvaruješ pretplatom je čak 40% popusta na redovnu cijenu odabranog proizvoda. Cijena pretplatničkog proizvoda može se promijeniti samo ako se promijeni redovna cijena proizvoda, o čemu ćemo te prethodno obavijestiti.
Da li se mogu pretplatiti na bilo koji proizvod?
Trenutno je pretplata moguća samo za dodatke prehrani koje ćeš tako redovito dobivati. Sklapanje pretplate vrlo je jednostavno. Ako je proizvod dostupan za pretplatu, vidjet ćeš tu opciju na stranici proizvoda pod nazivom 'Pretplati se i uštedi više'. Proizvodi koje je moguće kupovati na pretplatu imaju poseban popust od 40% koji je dostupan samo ako se na njih pretplatiš.
Za pretplatu se moraš prijaviti u svoj korisnički račun. Ukoliko ga još nemaš, možeš ga kreirati na kraju kupnje (u web košarici), na gumb "PRIJAVI SE". Odaberi opciju: "Novi sam ovdje - REGISTRIRAJ SE" i kreiraj svoj korisnički račun. Registraciju možeš obaviti i na ovom linku.
Koliko često dobivam proizvode?
Učestalost se određuje za svaki proizvod posebno. Ovisi o tome koliko dugo imamo proizvod uz preporučenu upotrebu. Za svaki proizvod pod "Pretplata" možeš pročitati u kojem intervalu će stizati paketi.
Ako se pretplatiš na više proizvoda s različitim veličinama pakiranja i intervalima dostave, primit ćeš svaki zasebno kada ti ponestane zaliha.
Pretplata se sklapa na neodređeno vrijeme, ali je možeš otkazati bilo kad nakon primitka dvije pošiljke.
Kako mogu prekinuti pretplatu?
Postupak je jednostavan. Naše pretplate nisu osmišljene da te zarobe da naručuješ stvari koje ne želiš ili ne trebaš. Samo ti želimo olakšati kupovinu. Pretplatu možeš otkazati u bilo kojem trenutku nakon što primiš dva paketa. Zato je otkazivanje pretplate vrlo jednostavno - napravi jednu od sljedećih radnji:
Gdje imam pristup do svojih pretplata?
1. Prijavi se u svoj korisnički račun na malinca.hr, otvori karticu ''Moje pretplate'' i izaberi pretplatu kojom želiš upravljati.
2. Na stranici za upravljanje pojedinačnih pretplata možeš:
Mogu li prekinuti pretplatu na mjesec dana?
Da! Jednostavno se prijavi na svoj profil u web trgovini i preskoči sljedeću narudžbu pretplate.
3 dana prije nove automatske narudžbe primit ćeš e-mail u kojem također to možeš učiniti jednostavnim klikom na "Preskoči ovu narudžbu". Pretplata će tako ostati aktivna i nakon dogovorenog vremenskog intervala ponovno ćeš dobiti novu automatsku narudžbu.
U svom profilu također ćeš moći vidjeti točan datum sljedeće zakazane isporuke za svaku svoju pretplatu.
Što napraviti ako nisam kod kuće u vrijeme dostave paketa?
Ne brini, paket se neće pojaviti odjednom. Nekoliko dana prije pakiranja i slanja proizvoda, obavijestit ćemo te i dati ti sve informacije o nadolazećoj isporuci, uključujući naručene proizvode, cijenu narudžbe i popuste koje ostvaruješ u sklopu pretplate.
Dodatne informacije o dostavi paketa dobivaš i od dostavne službe, gdje također možeš odgoditi datum dostave.
Koje načine plaćanja mogu koristiti u web pretplati?
Prihvaćamo sve načine plaćanja - kreditne kartice, Paypal ili internet bankarstvo.
U slučaju plaćanja kreditnom karticom ili Paypalom automatski ćemo vam naplatiti iznos pretplate svakih 30, 45 ili 60 dana, ovisno o proizvodu. Paket šaljemo čim je uplata uspješno izvršena.
Ukoliko se odlučite za plaćanje po predračunu, paket šaljemo čim zaprimimo uplatu. Podatke za uplatu dobivate putem e-maila.
Želim promijeniti kreditnu karticu, odnosno kreditna kartica je istekla. Što mogu učiniti?
Ako je tvoja kartica istekla ili imaš novu karticu, sustav plaćanja će poništiti ponavljajuću autorizaciju pri sljedećoj narudžbi.
Plaćanje narudžbe neće biti uspješno, što znači da će se pretplata morati obnoviti.
Zbog sigurnosti korisnika ne možemo omogućiti ponavljajuća plaćanja novom karticom. Zato nudimo dvije mogućnosti:
1. Želiš promijeniti način plaćanja pretplate? Možeš se odlučiti za plaćanje po predračunu (internet bankarstvom).
2. Želiš nastaviti plaćati mjesečnu pretplatu kreditnom karticom? Mi otkazujemo postojeću pretplatu, a ti sklapaš novu. Time će se uspostaviti nova ponavljajuća transakcija.
O odluci i promjenama vezanim uz plaćanje karticom molimo da nas obavijestiš na info@malinca.hr.
Da li će moja narudžba biti uvijek pravovremeno dostavljena?
Rezerviramo proizvode za pretplaćene korisnike i dajemo sve od sebe da isporučimo svaku pojedinačnu pretplatu.
Ponekad stvari koje su izvan naše kontrole, kao što su kašnjenja u isporuci sastojaka ili tehnička kašnjenja u našim proizvodnim pogonima, dovode do manjka zaliha.
Ako se to dogodi, kontaktirat ćemo te i ponuditi ti mogućnost da:
Mogu li uz pretplatu koristiti kod za popust ili poklon bon?
Nažalost, uz pretplatu se ne mogu koristiti dodatni kodovi za popust. Međutim, mogu se koristiti poklon bonovi.
Koliko iznosi trošak dostave?
Za narudžbe (unutar Hrvatske) je trošak dostave 3,99 €. U slučaju narudžbe iznad 60 € nema troškova dostave. Troškova dostave nema ako imate zakupljenu besplatnu dostavu za godinu dana.
Imaš kakvo dodatno pitanje? Piši nam na info@malinca.hr ili nas nazovi na 097 6508 515.