Prvo izaberi proizvode koje želiš kupiti. Možeš ih pronaći u različitim kategorijama ili si pomoći sa tražilicom (lijevo gore). Kod proizvoda klikni gumb „Dodaj u košaricu“, a zatim klikni „Nastavi s kupovinom“ ili „Završi narudžbu“ (ovisno od tome da li već imaš u košarici sve proizvode koje želiš kupiti). U Internet košaricu upiši svoje podatke. Obrati posebnu pažnju na 3. i 4. korak kako bi pravilno označio/la način dostave i način plaćanja. Ako nemaš nikakav kod ili poklon kartice, 2. polje ne trebaš ispunjavati. Na kraju još jednom pregledaj narudžbu i klikni „Predaj narudžbu“. Ispisat će ti se broj narudžbe i na e-mail ćeš dobiti potvrdu o narudžbi. Ako ti se ne ispiše broj narudžbe i ako na e-mail ne dobiješ potvrdu, narudžba nije bila pravilno predana. U tom slučaju predlažem da nas kontaktirate na info@malinca.hr ili 097 6508 515.
Ako naručiš proizvode u ukupnoj vrijednosti od 60 € je poštarina BESPLATNA. Za narudžbu u vrijednosti do 60 € je trošak slanja 3,99 €. Također imamo mogućnost dostave u druge države EU - cijene dostave u druge države možete provjeriti OVDJE.
Sve narudžbe napravljene do 10 sati bit će kod tebe u roku od dva radna dana. Narudžbe poslane nakon 10 sati stići će najkasnije u roku od tri radna dana. U slučaju bilo kakvih poteškoća ili ako ostanemo bez zaliha, obavijestit ćemo te o tome.
Na raspolaganju imaš 4 mogućnosti. Paket možeš platiti dostavljaču iz kurirske dostave Overseas u gotovini prilikom isporuke na dom ili na posao, preko kreditne i debitne kartice (BA Maestro, Visa, Visa Electron, MasterCard), putem predračuna / opće uplatnice, Apple Pay ili putem Paypal-a. Kada obaviš svoju kupovinu - odabereš onu opciju koja ti najviše odgovara.
Nakon uspješno predane narudžbe poslati ćemo ti e-mail da smo primili tvoju narudžbu u kojem ćeš dobiti i broj narudžbe, popis proizvoda koje si naručio/la i konačnu cijenu tvoj paketića.
Dodaj proizvode u košaricu, zatim kod točke 2: Kod i kuponi u polje upiši svoj promotivni kod ili kod poklon kartice. Ne zaboravi kliknuti polje „Potvrdi“. Na kraju narudžbe možeš vidjeti iznos koji će ti se oduzeti od ukupnog iznosa.
Ima više razloga zašto ti ne prihvaća kod. Prvo provjeri da li si pravilno upisao/la kod i kliknuo/la „Potvrdi“. Ako ti se ispisao napis „Kod kupona nije ispravan“ moguće je da je kod istekao. Često korisnici upišu kod za proizvode koji su već u akciju pa im zato kod ne djeluje. Popusti se ne zbrajaju zato kod za popust ne možeš upotrijebiti za proizvode koji su već u akciji. Neki kodovi imaju i posebne uvjete korištenja – provjeri da li tvoja narudžba ispunjava sve uvjete.
Tvoj dostavljač iz dostavne službe Overseas ostavit će ti obavijest da su ti pokušali dostaviti paket ili će te nazvati kako bi se dogovorili oko slijedećeg termina dostave. Dostava je moguća samo prijepodne.
Za to je moguće više razloga. Prvo provjeri da li si ispravno predao/la narudžbu (imaš li potvrdu na emailu). Ako nije ništa od navedenog, a trebate nas pitati, u tom slučaju pišite na info@malinca.hrili nazovite broj telefona: 097 6508 515 da zajedno utvrdimo što se dogodilo.
Kao kupcu ti pripada pravo da u roku od 14 dana od preuzimanja pošiljke vratiš kupljene proizvode. Kao kupac dužan si platiti troškove koji nastanu pri vračanju proizvoda - poštarina. Priložiti moraš i kopiju računa. Proizvod vrati na adresu: Malinca d.o.o., Ulica svežih idej 2C, 3320 Velenje, Slovenija. Na mail info@malinca.hr nam piši da se dogovorimo u vezi vračanja novca.
Naravno. Imaš trgovinu? Kontaktiraj nas na info@malinca.hr kako bi se dogovorili oko moguće suradnje. Imaš li možda svoj web blog i želiš drugima preporučiti naše proizvode? Za tebe imamo mogućnost sudjelovanja preko programa affiliate.
Malinca
Na vezi
Hej 👋
Kako ti mogu pomoći?
07:31
Pošalji mi svoje pitanje
Pošalji mi svoje pitanje i odgovor ćemo ti ubrzo poslati na tvoj e-mail.